loading...
ظهور
حسین بازدید : 43 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بر خاك ریختیم!

 

جان من و تو تشنه پیوند مهر بود،

دردا كه جان تشنه خود را گداختیم!

بس دردناك بود جدائی میان ما،

از هم جدا شدیم و بدین درد ساختیم

 

دیدار ما كه آن همه شوق و امید داشت،

اینك نگاه كن كه سراسر ملال گشت،

و آن عشق نازنین كه میان من و تو بود،

دردا كه چون جوانی ما پایمال گشت!

 

با آن همه نیاز كه من داشتم به تو،

پرهیز عاشقانه من ناگریز بود.

من بارها به سوی تو آمدم، ولی

هر بار دیر بود!

 

اینك من و توایم دو تنهای بی نصیب،

هر یك جدا گرفته ره سرنوشت خویش.

سرگشته در كشاكش طوفان روزگار،

گم كرده همچو آدم و حوا بهشت خویش!

برچسب ها گریز ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 3,644